Forum građana Zenice: Zaslužuju li građani da bar znaju šta je problem sa grijanjem grada?

Forum građana Zenice: Zaslužuju li građani da bar znaju šta je problem sa grijanjem grada?

Od početka sezone grijanja, često se dešavaju prekidi u snabdijevanju ili znatno smanjena toplota u radijatorima.

Ovo se dešava bez ikakve najave, što je još gore, i bez zvaničnog adekvatnog obavještenja o razlozima smetnji i njihovom trajanju.

Svi telefoni nadležnih su nedostupni i građani više ne znaju kome da se obrate, kako da se ponašaju, da li da obezbjeđuju alternativne načine grijanja ili da čekaju i smrzavaju se koliko god to trajalo. 

Ne trebamo ni spominjati zdravstvene probleme starijih ljudi, trudnica, teško bolesnih i djece, posebno u ovim periodima prisutnosti viroza, a takođe su značajni i troškovi grijanja na struju.

Tražimo da se građanima da potpuna informacija o problemima sa grijanjem grada, razlozima smetnji i načinima i vremenu njihovog otklanjanja.

Građani Zenice imaju pravo da su u potpunosti informisani, da mogu da se obrate nadležnim organima i da mogu da odluče na koji način će se grijati.

Pored nedostatka blagovremenih i potpunih informacija, neprihvatljivo je da građanima za decembar 2024. godine zbog zastoja u grijanju (4 dana) nisu umanjeni  iznosi računa. 

Nadležni organi ne smiju izražavati ovakvo nepoštivanje građana i ignorantski odnos prema

korisnicima grijanja, te tražimo od gradske uprave Grada Zenice, Arcelor Mittal Zenica i JP Grijanje d.o.o. Zenica jasan odgovor.

Zenica, 31.01.2025. godine | Mirsad Mujkić, predsjednik FGZ

Dobivaj najvažnije vijesti porukom na Viberu: KLIKNI OVDJE
Preuzmite mobilnu aplikaciju 072info za Android: KLIKNI OVDJE
Preuzmite mobilnu aplikaciju 072info za iOS: KLIKNI OVDJE

NAJNOVIJE

rentacarZenica